close

今天我總於第一天返政府長工了!

是RVD差餉物業估價處的~

一返到公司差不多9:00就去報到,

到了18樓找余小姐報到,

余小姐亦是如常的好人,

到時亦不只我一個, 還有兩個其他人,

問起才知道他/她們是本身的合約工轉做長工呢,

之後我們各人都去了俾人影相,

原來係用黎做部門月刊既封面照...

好緊張呢... 做封面人物... 好在最後都選了張唔太差既相~

之後我們就去了見了一些高層人仕,

其實我都現在都唔係好搞得清他們的職位...^^"

總之是高層啦, 不能得罪的高層,

否則一定是沒有運行的~

其實知道這些都已經足夠~

之後有個高層好多野講呢,

不過都從佢口中學識左D野, 有反思~

最後終於見到了我們頂頭上司及同事們,

好在上司都幾友善呢~ 其實比起之前我D經歷, 佢已經是超級友善的呢..@v@"

我在teammate中還發現了city的同學仔阿ken呢~

都好還叫有個識人在同一個team~呼~

之後一整天都差不多坐在位中看著同兩個file...

十分十分的悶... 時間過得頗慢似的...

當中我還有時間忍不住恰著了, 在釣魚呢~:P

幸好應該沒有人發現~:P

之後終於等到5:48分呢!!

同D組員傾多陣就走人~ (都要打下關係呢...)

返到家時發覺雖然份工係好正好好~ 但可能是我長期沒有工作的關係... 好像都不是太習慣呢... 累累累!... >,<"

arrow
arrow
    全站熱搜

    BeeBee 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()