close

今天同老婆慶祝生日呢~她1月14日生日,今天和她補祝呢~生日陪不了她,因為她又要返學我又要溫書for見工...>.<"

今朝一早我訂了飛係尖咀isquare睇戲,睇"小人國大歷險"呢,發覺都唔錯喎真係,好搞笑呢~XD 老婆都話好睇~而我仲覺得個男主角雖然係肥佬,但都做得好生鬼呢~:P

原來張戲飛仲送埋一杯爆谷同一杯汽水呢...等我地仲食左個麥記早餐呢...>.<"食到鬼死咁飽真係食唔晒D爆谷呢...

睇完戲我地就去左行街,我仲要去買恤衫for見工呢...阿媽打黎話唔見晒我家D恤衫...=.="其後諗返會唔會係我地收左係檯底個箱度呢~:P

之後去左廣東道間H&M買左件恤衫呢,要成$217...之後係門口發現左件差唔多但只需$99...=.="

之後就醒起差條新既皮帶~咁又去左海港城間G2000買啦...又$179...仲行過買左兩隻影碟呢...^^"

我地仲去左新開果間尖沙咀活方商場呢~roadshow廣告賣到點好都好,原來去到時真係發覺無咩好行...=.="

之後我帶了老婆去了isquare間monster sushi食sushi呢~仲叫左客貴貴既A5牛肉刺身黎食呢~係就係幾好食,但又真係幾貴下呢~:P要$120,有八件架好似,但件件都超迷你既~:P

之後我地就返左家~休息下呢~^^

老婆話今日好開心喎~其實我覺得咩都假,最緊要老婆開心呢~^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    BeeBee 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()