close

近來我又玩返超任的舊遊戲, 我有時都會玩返舊遊戲的,

今次我down了隻叫Front Mission的來玩,

其實我細個的時候都玩過了, 但那時沒有英文版, 不明白它說什麼,

現在明白了, 但剛剛玩時我發覺都唔容易玩,

第二關, 主角機一死了就game over... 要重玩...

再睇返現今的遊戲, 原來是多麼的易啊~

又有教學關卡, 自動戰鬥, 自動去到目的地, 乜都自動...

搞到玩返舊遊戲時成日都覺得好唔user friendly好難玩咁...

唔知係咪被寵壞了定係人大左無禁多心機打機罷了...

以下是遊戲畫面, 雖然而家睇可能會覺得核突,

但果時黎講都算係大作了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    BeeBee 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()